İstanbul,
26°C
açık
İzmir’de Güzelbahçe Belediyesi, Ramazan ayı boyunca her gün 600’den fazla kişiye iftar yemeği sunarken, yalnız yaşayan 65 yaş üstü ve ihtiyaç sahibi vatandaşların evlerine sıcak yemek servisi yaparak dayanışma ruhunu yaşatıyor.