Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kurban Bayramı öncesinde vatandaşlara önemli bir müjde verdi. Normal şartlarda 5 Haziran tarihinde yapılması planlanan işsizlik ödeneği ve kısa çalışma ödeneği ödemeleri, bayram tatili nedeniyle öne çekildi. Bu ödemeler, bayramın arefesi olan 26 Mayıs tarihinde hesaplara yatırılacak.
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, bu düzenlemenin vatandaşların bayramı daha rahat geçirmesini sağlamayı amaçladığını belirtti. “Sosyal devlet anlayışıyla vatandaşımızın yanındayız” diyen Bakan Işıkhan, bayram öncesi ekonomik rahatlama sağlamak istediklerini vurguladı.
Bu ödemelerin tamamı, 26 Mayıs tarihinde hesaplara aktarılacak. Ödemeler, sistemde kayıtlı banka hesapları üzerinden veya PTT aracılığıyla gerçekleştirilecek.