Hatay’da düzenlenen kurumlar arası voleybol turnuvası, sporseverlere heyecan dolu anlar yaşattı. Sezon boyunca süren centilmenlik dolu mücadelelerin ardından Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (MEM) şampiyonluğa ulaştı.
Turnuvanın final müsabakaları sonrasında düzenlenen ödül töreninde, dereceye giren takımlara kupaları ve madalyaları takdim edildi. Törende bir konuşma yapan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Çelik, turnuvaya katılan tüm sporcuları centilmence mücadelelerinden dolayı tebrik etti. Çelik, ayrıca organizasyonun başarılı bir şekilde tamamlanmasında emeği geçen teknik ekibe, hakemlere ve sporseverlere teşekkürlerini iletti.
Turnuvada elde edilen sonuçlar şu şekilde sıralandı:
Sporun birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koyan bu organizasyon, kurumlar arasındaki dayanışma ve dostluk bağlarının güçlenmesine de önemli katkılar sağladı.