Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), Kurban Bayramı süresince vatandaşların huzurlu bir seyahat deneyimi yaşamasını sağlamak amacıyla Ankara Şehirlerarası Otobüs Terminali İşletmesi’nde (AŞTİ) bir dizi ek tedbir aldı. Bayram öncesi beklenen yoğunluk göz önüne alınarak, güvenlik ve temizlik başta olmak üzere terminaldeki tüm hizmetlerde hazırlıklar tamamlandı.
BUGSAŞ Genel Müdürü Vecihi Halil İyigün, Kurban Bayramı süresince AŞTİ’de görev yapacak personel sayısı ve alınan güvenlik önlemleri hakkında bilgi verdi. Buna göre, bayram boyunca toplam 430 personel, 7 gün 24 saat esasına göre terminalde görev yapacak. Bu personelin 200’ü güvenlik görevlisi olacak.
İyigün, terminaldeki güvenlik önlemlerinin detaylarını şöyle sıraladı:
Güvenlik önlemlerinin yanı sıra, temizlik hizmetlerinin de bayram süresince kesintisiz devam edeceğini belirten İyigün, teknik ekipler ve temizlik personelinin de bayram planlaması dahilinde çalıştığını ifade etti. Terminal içindeki trafik akışının sorunsuz ilerlemesi için de düzenlemeler yapıldığını vurguladı.
İyigün, vatandaşlardan AŞTİ otoparklarını gereğinden fazla meşgul etmemeleri yönünde bir ricada bulunarak, bunun Konya Yolu trafiğini de olumsuz etkileyebileceğini belirtti. Terminal personeli, gelen araçları boş park alanlarına yönlendirme konusunda görev yapacak.