Galatasaray Kulübü’nde 23 Mayıs’ta gerçekleştirilen olağan seçimli genel kurulun ardından yeniden başkanlığa seçilen Dursun Özbek ve yeni yönetim kurulu üyeleri, mazbatalarını teslim aldı. RAMS Park’ta düzenlenen törende, divan heyeti tarafından yönetim, denetim, sicil ve disiplin kurullarında görev alacak asil ve yedek üyelere yetki belgeleri verildi.
Dursun Özbek, mazbata teslim töreninde yaptığı konuşmada, geçmiş dört yıllık dönemde yapılan çalışmaların genel kurul tarafından takdir edildiğini ve bunun yeni dönem sorumluluğunu artırdığını belirtti. Özbek, “2022’den bu yana görev yapan yönetimlerimizin ortaya koyduğu çalışmalar genel kurulumuz tarafından beğenildi ve 2026-2028 dönemi için yeniden bu göreve layık görüldük. Bu durum sorumluluğumuzu artırıyor. Daha iyisini yapmak zorundayız. Geçmiş dönemde yaptıklarımızdan daha iyisini yapacağız. Galatasaray camiasının desteğine her zaman ihtiyaç duyuyoruz.” ifadelerini kullandı.
Galatasaray Kulübü’nün 2026-2028 dönemi yönetiminde Dursun Özbek başkanlığında Metin Öztürk, Sedat Artukoğlu, Eray Yazgan, Can Natan, Mecit Mert Çetinkaya, Mehmet Saruhan Cibara, Abdullah Kavukcu, Mehmet Burak Kutluğ, Fatih Demircan ve Özen Kuzu yer alıyor. Denetim, sicil ve disiplin kurullarının asil ve yedek üyeleri de mazbatalarını alarak görevlerine başladı.
Özbek, yeni dönemin Galatasaray Kulübü için hayırlı olmasını temenni ederek, kulübün hedefleri doğrultusunda çalışmaların sürdürüleceğini vurguladı.