Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2023-2024 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alan tüm öğrencilere ve ailelerine yönelik bir mesaj yayımladı. Erdoğan, mesajında öğrencilere başarılı bir eğitim yılının ardından keyifli bir yaz tatili temennisinde bulunurken, velileri de tebrik etti.
Bugün karnelerini alan öğrencilerin heyecanına ortak olan Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
“Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbî duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum.”
Erdoğan’ın bu mesajı, öğrencilerin eğitim hayatlarındaki başarılarının yanı sıra, tatil dönemini en iyi şekilde değerlendirmeleri yönündeki iyi dileklerini de yansıtıyor. Ailelerin de bu süreçteki emeklerinin takdir edildiği mesaj, toplumun tüm kesimlerine ulaşmayı hedefliyor.