Giresun Belediye Başkanı Eyüp Ersoy Köse, il genelindeki saha çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Başkan Köse, bu kapsamda esnaf, vatandaş ve öğrencilerle bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi.
Ziyaretleri sırasında esnafla tek tek sohbet eden Başkan Köse, onlara hayırlı işler ve bereketli kazançlar temennisinde bulundu. Esnafın Giresun ekonomisindeki önemine vurgu yapan Köse, yerel işletmelerin kalkınması için belediye olarak desteklerinin süreceğini belirtti.
Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Köse, onlarla da bir araya gelerek Giresun’un geleceğine dair görüş ve önerilerini aldı. Belediyecilik anlayışlarının merkezinde insan olduğunu vurgulayan Köse, “Şehrimizin ihtiyaçlarını yerinde dinleyerek, halkımızın beklentilerine uygun hizmetler üretmeye devam edeceğiz.” dedi.
Başkan Köse, programı dahilinde öğrencilerle de buluştu. Eğitim hayatlarında başarılar dileyerek gençlerle sohbet eden Köse, geleceğin teminatı olan öğrencilere yönelik projelerin de önemine değindi.
Giresun’u daha modern ve yaşanabilir bir kent haline getirme hedeflerini yineleyen Başkan Köse, devam eden projeler hakkında bilgi verdi ve yeni projeler üzerinde de çalıştıklarını kaydetti. Bu çalışmaların Giresun’u daha ileriye taşıyacağına inandığını ifade etti.
Esnaf ve vatandaşlar ise Başkan Köse’nin ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, gösterdiği ilgi ve alaka için teşekkür ettiler.