İstanbul,
26°C
açık
Hatay’ın Samandağ ilçesinde, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Program kapsamında sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini dağıtarak onlara iyi bir tatil geçirmeleri için tavsiyelerde bulundu.
Öğrencilerin karne sevincine ortak olan protokol üyeleri, aynı zamanda yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalarından dolayı öğretmenlere de teşekkürlerini iletti.
Eğitim camiasına huzurlu ve başarılı bir tatil dönemi temennisinde bulunulan programda, öğrencilerle samimi sohbetler gerçekleştirildi ve bol bol hatıra fotoğrafı çektirildi. Bu anlamlı program, hep birlikte çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.