Kars Polisevi’nde, görev yerleri değişen mülki idare amirleri ve aileleri onuruna bir veda programı düzenlendi. Kars Valisi Ziya Polat’ın ev sahipliğinde gerçekleşen program, samimi bir atmosferde geçti.
Programda, ilde görev yapan vali yardımcıları ve kaymakamlara, Kars’a sundukları değerli hizmetler için teşekkür edildi. Vali Ziya Polat, yaptığı konuşmada kamu hizmetinin fedakârlık ve özveri gerektirdiğini vurgulayarak, Kars’taki mülki idare amirlerinin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla önemli başarılara imza attığını belirtti.
Vali Polat, görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlara, hizmetlerinden dolayı Başarı Belgeleri takdim etti. Yeni görev yerlerinde de aynı azim ve başarıyla görev yapacaklarına inandığını ifade eden Vali Polat, onlara yeni görevlerinde başarılar diledi.
Duygusal anların yaşandığı veda programı, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.