2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın ikinci dönemi, Nallıhan’da karne coşkusuyla sona erdi. İlköğretim ve ortaöğretim öğrencileri, aldıkları karnelerle birlikte 3 aylık uzun yaz tatiline adım attılar. Bu özel gün, Nasuhpaşa İlkokulu’nda düzenlenen bir törenle taçlandı.
Nasuhpaşa İlkokulu’nda gerçekleştirilen karne dağıtım törenine Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik ve siyasi parti temsilcilerinin yanı sıra çok sayıda kamu kurumu müdürü ve veli katıldı. Öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte tatilin başlangıcını kutladı.
Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu, yaptığı konuşmada 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede herhangi bir sorun yaşanmadan başarıyla tamamlandığını belirtti. Kaymakam Doğanoğlu, karne alan tüm öğrencilere iyi bir tatil geçirmeleri temennisinde bulundu ve dinlenerek yeni eğitim yılına enerjik başlamaları tavsiyesinde bulundu.
Milli Eğitim Bakanlığı’nın yayımladığı takvime göre, öğrenciler 14 Eylül 2026 Pazartesi günü ders başı yapacaklar. Bu tarihle birlikte 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı başlayacak ve öğrenciler yeni ders yılına merhaba diyecekler.