Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin Ramazan ayı boyunca düzenlediği vefat ve dayanışma iftar buluşmaları, Süleymanpaşa’da vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirilen son sofrayla taçlandı. Ramazan ayının manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte paylaşan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Candan Yüceer, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Süleymanpaşa Sahil Dolgu Alanı’nda kurulan dev iftar sofrasında binlerce vatandaş bir araya geldi. Bu özel buluşmada, Ramazan ayının bereketinin ve paylaşma ruhunun dayanışma sofralarıyla daha da güçlendiği vurgulandı. Gönül sofralarında dualar eşliğinde oruçlar açılırken, toplumsal bağların kuvvetlenmesi hedeflendi.
Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı boyunca 11 ilçede eş zamanlı olarak iftar programları düzenledi. Ergene’de başlayan ve Çorlu, Kapaklı, Çerkezköy, Hayrabolu, Saray, Muratlı, Marmaraereğlisi, Şarköy ve Malkara ilçelerinde devam eden bu anlamlı buluşmalar, Süleymanpaşa’daki kapanış programıyla sona erdi. Etkinlikler, vatandaşların yoğun ilgisi ve katılımıyla Ramazan’ın manevi iklimini şehrin dört bir yanına taşıdı.