Ankara’nın bir ilçesinde görev yapan Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile birlikte bir araya geldiği öğretmenlere başarı belgelerini takdim etti. Kaymakamlık makamında gerçekleşen törende, ilçedeki eğitimin kalitesini artırma yönündeki çabalarından dolayı öğretmenler onurlandırıldı.
Toplantıda konuşan Kaymakam Naim Akar, göreve başladığı günden bu yana eğitime büyük önem verdiklerini belirtti. Akar, “Geleceğimiz, bugünün küçükleri yarının büyükleri ile şekillenecek. Gençlerimizin eğitimine verdiğimiz önem, yarınlarımızı güvence altına almamız anlamına geliyor.” ifadelerini kullandı. Bu vizyon doğrultusunda öğretmenlerin gösterdiği özverinin altını çizen Kaymakam, geleceğin mimarları olan öğrencilere verdikleri emek için tüm öğretmenlere teşekkürlerini yineledi.
Konuşmasının ardından Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur başta olmak üzere, eğitim camiasının değerli üyelerine başarı belgelerini sundu. Bu belge takdimi, öğretmenlerin motivasyonunu artırmayı ve gösterdikleri üstün gayreti simgelemeyi amaçladı.