Battalgazi Belediye Başkanı Bayram Taşkın, İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi Karaciğer Nakli Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve ekibini ziyaret ederek, karaciğer nakli alanındaki çığır açan çalışmaları dolayısıyla tebriklerini iletti. Ziyarette, enstitünün sağlık hizmetlerine katkıları ve ulusal/uluslararası alandaki başarıları değerlendirildi.
Karaciğer nakli alanında dünyanın önde gelen merkezlerinden biri olan İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü, Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve ekibinin gerçekleştirdiği dünyanın ilk eş zamanlı sekizli çapraz karaciğer nakli operasyonu ile tıp literatürüne adını yazdırdı. Başkan Taşkın, bu büyük başarının Malatya’nın sağlık alanındaki marka değerini önemli ölçüde artırdığını vurgulayarak, insan hayatına umut olan bu çalışmalardan dolayı Prof. Dr. Yılmaz ve ekibini kutladı ve başarılarının devamını diledi.
Battalgazi Belediye Başkanı Bayram Taşkın, Karaciğer Nakli Enstitüsü’nün Malatya için paha biçilmez bir değer olduğunu belirtti. Taşkın, konuşmasında şunları söyledi:
“Bugün hocamız Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve kıymetli ekibiyle bir araya gelme fırsatı bulduk. Yıllardır yalnızca Malatya’ya değil, Türkiye’nin ve dünyanın farklı noktalarından gelen hastalara umut olan çalışmalar yürütüyorsunuz. Son olarak gerçekleştirilen dünyanın ilk eş zamanlı sekizli çapraz karaciğer nakli operasyonu da hepimizi gururlandırdı. Hani diyoruz ya; bir kişiyi kurtarmak bütün insanlığı kurtarmak gibidir. Sizler gerçekten çok kıymetli bir görevi yerine getiriyorsunuz. Malatya’nın gururusunuz, Türkiye’nin gururusunuz. Üniversitemizin, enstitümüzün ve değerli ekibinizin her zaman yanındayız.”
Prof. Dr. Sezai Yılmaz ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, elde edilen başarıların ekip çalışması ve kurumlar arası dayanışmanın bir sonucu olduğunu vurguladı. Yılmaz, Battalgazi Belediyesi’nin desteğini her zaman hissettiklerini belirterek, şunları ekledi:
“Şimdiye kadar gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde yakınlığınızı ve desteğinizi gördük. Bu bizim için çok kıymetli. Belediyemizin yanımızda olması bize güç veriyor. Kurumlarımız arasındaki uyum ve iş birliği, sağlık alanında daha büyük başarılara ulaşmamız açısından önemli bir motivasyon kaynağı oluyor.”