İstanbul,
26°C
açık
İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), şehrin iki önemli ilçesinde planlı bir su kesintisi duyurdu. Kağıthane ve Sarıyer ilçelerindeki bazı mahalleler, isale hattı çalışmalarının tamamlanması amacıyla belirli bir süre susuz kalacak.
İSKİ’nin yaptığı açıklamaya göre, Kağıthane-Çeliktepe isale hattında gerçekleştirilecek çalışmalar nedeniyle su verilemeyecek. Kesinti, yarın saat 14.00‘te başlayacak ve çarşamba günü saat 04.00‘e kadar devam edecek. Bu süre zarfında toplam 14 saatlik bir kesinti öngörülüyor.
Vatandaşların mağduriyet yaşamaması adına, kesinti öncesinde gerekli tedbirleri almaları tavsiye ediliyor.