Erzurum, sabaha karşı meydana gelen 3.2 büyüklüğündeki depremle sarsıldı. Saat 05.35’te merkez üssü Pasinler ilçesine bağlı Küçüktüy Mahallesi olan deprem, yerin yaklaşık 7 kilometre derinliğinde gerçekleşti. Sarsıntı, özellikle Aziziye ilçesi başta olmak üzere kent merkezinin bazı bölgelerinde hissedildi.
Depremin ardından kısa süreli bir panik yaşanırken, ilk belirlemelere göre herhangi bir can veya mal kaybının olmadığı bildirildi. Yetkililer, sarsıntının hafif şiddette olmasına rağmen vatandaşlar tarafından net bir şekilde hissedildiğini belirtti. Bölgede olumsuz bir durumun söz konusu olmadığı ve gelişmelerin ilgili kurumlar tarafından yakından takip edildiği ifade edildi.
Uzmanlar, Türkiye’nin deprem kuşağında yer alması nedeniyle vatandaşların olası sarsıntılara karşı her zaman hazırlıklı olması gerektiği uyarısında bulunuyor.